Tekst wprowadzajacy

Pewnego dnia Bóg już miał dosyć dominacji czarnoskórych biegaczy na dłuższych dystansach. Postanowił więc stworzyć człowieka, który będzie lepszy od nich. Wtedy urodziłem się ja, Rafał. Podejmuje wyzwanie pokonania Kenijczyków w półmaratonach i maratonach.


niedziela, 1 kwietnia 2012

List z Kenii

 Wreszcie dostałem odpowiedź na jeden z moich listów skierowany do Pałacu prezydenckiego w Kenii. W moich listach przedstawiłem swoją historię. Niedawno dostałem odpowiedź, którą zeskanowałem i przedstawiam poniżej w formacie zdjęcia. 


Jeśli ktoś nie zna angielskiego tłumaczenie brzmi:
Witam,
Historia albinosów jest nam bardzo dobrze znana. Jest nam bardzo przykro z powodu całej sytuacji a także tego, że musiałeś uciec na inny kontynent aby móc normalnie żyć.
Dlatego pragniemy przeprosić Cię i chcemy zaproponować Ci przyjęcie obywatelstwa Kenii. Pisałeś, że jesteś inżynierem i z przyjemnością chcemy zaproponować Ci pracę na pełny etat w jednej z naszych firm w Kenii, przelot samolotem w jedną stronę, zakwaterowanie na sześć miesięcy oraz kursy językowe na nasz koszt.
Czekamy na Twoją odpowiedź tak szybko jak to jest możliwe.
Więc tylko jak uda mi się zdobyć tytuł magistra wracam do ziemi moich ojców.




****Ten post był postem prima apriisowym

1 komentarz: